dinsdag, december 29, 2015

Game Master - Spel Meester

 At some points I am considering the carreer of becoming a game master. Maybe you remember the TV serie of Dungeons & Dragons. I always loved it as a kid, but I didn't know that it was actually a game. A type of fantasy game in which each player plays a character and you throw a lot of dice in which you can decide on how the story developes and you have a lot of fun with the group of friends.
 Now I am a reader (outloud) and do a little acting sometimes (or dance). I have a skill with games, got a whole bunch of them as well. The only thing that is missing is a gang that would like to join me in a quest. I am not sure if it will be roleplaying.. playing games, acting and reading together is already awesome for me. Let me know if you're interested.

 ps. Video below gives ya an idea. Full video here

 Op bepaalde momenten denk ik er overna om een carriere als spel meester te beginnen. Misschien herinner je de TV serie Dungeons & Dragons. Ik vond dat altijd leuk als een jochie, maar ik wist niet dat 't eigenlijk een spel was. Een soort fantasie spel waarin elke speler een karakter speelt, met dobbelstenen gooit waarmee je beslist hoe het verhaal zich ontwikkelt en je heb veel lol met een club vrienden.
 Nu ben ik een lezer (hardop) en doe wel eens iets van acteren (of dans). Ik heb wat spel ervaring en ik bezit er ook best wat. 't Enige wat mist is een groep mensen die 't leuk zouden vinden om zo'n uitdaging aan te gaan. Geen idee of 't echt roleplaying wordt.. Spellen spelen, acteren en samen lezen is al geweldig, vind ik. Laat 't me weten als je geintereseerd bent.

 ps. Video hieronder geeft je een idee. Hele video hier


Geen opmerkingen: