woensdag, september 19, 2007

Beter laat dan nooit! Deel 3

Zo het laatste deel van deze serie. Dit zijn nog wat hoogte punten van dit Flevo! Enjoy!

Zo jammer.. maar dit was de laatste keer dat ik Beu live kon zien in deze formatie en met deze naam. Twee leden gaan andere dingen doen. Maar ik kijk al wel uit naar hun nieuwe projekt! Lamma waaien zegt ik maar...

Geweldig om deze ouwe rot (Rodney Cordner) weer te zien! Helaas was Jean-Pierre er niet bij. Maar niet getreurt hij heeft wel een andere viool speler gevonden en ze is zeker charmant!

Wauw.. Ik ga echt terug in de tijd. Eén van de eerste concerten die ik alleen met Remco bezocht heb was met deze gozer. Ja, ja, Monk of ook wel Ric Hordinski.

Nog zo'n oude bekende. Helaas heb ik geen tijd gehad om nog ff met haar te kletsen. Dit is Jeni Varnadeau! Eén van de weinige artiesten die ik ook in het Frans heb horen zingen. Hier onder haar man Rory Partin. Eigenlijk gaan ze dus als meneer en mevrouw Partin door het leven.


Geen opmerkingen: